نحوه تشخیص کارترز اصل و تقلبی
نحوه تشخیص کارترز اصل و تقلبی

تاریخچه کارترز:

Carter’s برند پیشتاز در صنعت تولید پوشاک بچگانه و سایر متعلقات مربوط به آن در آمریکا می باشد که برای هر بچه بیش از ده نوع محصول مرتبط با پوشش عرضه می نماید. طراحی و تولیدات کارترز بر اساس نوآوری های به ارث برده شده از حضور 150 ساله در این صنعت بوده که این قدمت و سابقه طولانی، اعتماد نسل های مختلف خانواده ها را به این برند خوشنام به ارمغان آورده است.

کارترز این هدیه موروثی را در مورد ریزترین جزئیات حفظ نموده و همچنان نیز از آن جهت هرچه آسان تر نمودن پوشاندن لباس توسط مادر و آسایش کودکان در لباس هایشان استفاده می نماید و همچنان که به سمت آینده حرکت می نماید، مفتخر به همراهی و خدمت به خانواده هایی همچون شما خانواده محترم با تولید محصولات جدید و ارائه راه کارهای نو در تهیه مایحتاج فرزند دلبندتان می باشد.

در سرتاسر این سال ها، کارترز با نکته سنجی و ریزبینی خاص، همچنان در مسیر درست حرکت به سمت فلسفه جلب اعتماد نسل های مختلف خانواده ها به پیش می رود. رعایت نکات ظریفی همچون آنچه که در تصاویر ذیل شاهد آنها هستید:

شما می توانید بابت رعایت کوچکترین جزئیات ممکن در طراحی و تولید، بر روی کارترز به عنوان یک برند برتر حساب نمائید.

بنابراین شما دیگر آزادید تا بر روی موضوعات اساسی تری همچون تولد قدم نورسیده تان، در آغوش گرفتنش، لذت بردن از خنده های از ته دلش، بریده بریده سخن گفتن هایش و دیگر لذت های در کنار یکدیگر بودنتان، تمرکز نموده و از آنها همچون چراغی روشنایی بخش در زندگیتان بهره برید.

کارترز معتقد است، دوران کودکی همانند یک جشن زیبا می باشد و نقاشی های رنگی و کاراکترهای جذابی که توسط مجرب ترین طراحان این برند جهانی طراحی می گردند، الهام گرفته شده از شادی و عشق به فرزندیست که در زندگی شما وارد گردیده و بدان رنگ و رویی تازه بخشیده است.

ما با طراحی های هنرمندانه و زیبا، بالاترین سطح کیفیت مواد و دادن حق انتخاب های مناسب در خرید، دوران زیبای کودکی را برای نوزادان، کودکان و خانواده هایشان به جشنی با شکوه مبدل می نمائیم.

کارترز ایران:

کارترز تولیدات خود را به غیر از آمریکا در چندین کارخانه اصلی دیگر خود در سایر کشورها که تحت لیسانس کارخانه مادر قرار دارند تولید می نماید که از اصلی ترین هایشان میتوان به کارخانجات این برند در کشورهای تایلند، کامبوج و چین اشاره نمود. از این میان کارخانه چین محصولات مربوط به آسیا و کارخانجات تایلند و کامبوج محصولات مربوط به اروپا و بخشی از آمریکا را تولید می نمایند.

فروشگاه نی نی قشم مفتخر است که با عرضه متنوع ترین و با کیفیت ترین مدلهای تولیدی کارخانجات کشورهای تایلند و چین گامی استوار در جهت تحقق فلسفه این برند محبوب در کشور عزیزمان ایران و  در جهت حمایت از شما خانواده محترم و فرزند عزیزتان برداشته و همواره با این شعار که “فرزندان ایران زمین لایق بهترین ها می باشند” پا به پای لحظات زیبای رشد فرزندتان از اولین لحظات چشم گشودنش تا بهترین لحظات شاد درکنار یکدیگر بودنتان همراه شما باشد.

شناخت بادی اصل از تقلبی

هشدار!

نظر به استقبال بالای شما خانواده های گرامی از محصولات Carter’s همواره تعدادی افراد سودجو در بازار حضور دارند که بدون در نظر داشتن اخلاقیات، صرفا به تامین حداکثری سود خویش اندیشیده و با واردات مدل های تقلبی و بی کیفیت تولید شده در کارگاه های غیرمجاز چینی که محصولاتی شبیه مدلهای اصلی Carter’s را با درصد مواد جایگزین نخ پنبه بالاتر و صرفا به سبب ارزانتر تمام شدن قیمت نهایی تولید می نمایند و موجبات مشکلاتی نظیر خارش و انواع حساسیت های پوستی نوزادان و کودکان را فراهم می آورند. لذا اکیدا توصیه می گردد که بدون اطمینان از اصالت کالا، به هیچ عنوان اقدام به خرید چنین محصولاتی ننمائید.

از نظر کیفیت و دوام و تنوع و  قیمت مناسب دست کم در بازار ایران، کمتر محصولی در رده بادی به پای کارترز رسیده و مادران ایرانی با شناخت روزافزون این محصول روی به استفاده بیشتر این برند امریکایی (تولید چین یا تایلند) آورده اند.

اما مدتی است نمونه های تقلبی این محصول به بازارهای مصرف ما نیز رسیده است. قطعا که تولید کننده بسیار به زحمت افتاده تا بتواند تنوع و کیفیت را شبیه سازی کند. اما مثل هر جنس تقلبی دیگر چنانچه با اختلاف کیفیت، تولید نشود تاثیر آن در قیمت مشخص نخواهد بود. بنابراین کارترز تقلبی هم ارزانتر و بسیار کم کیفیت تر است.

همچنین  نوار  قسمت  پایین در بادی های اصل  مانند عکس زیر در هیچ یک از پهلو ها درز ندارد، بنابراین پای کوچولوی شما رو اذیت نمی کنه و باعث می شه که در اثر شستشو و یا استفاده، درز پهلو ها باز نشه.

توجه به دو نکته ی آخر شما رو کمک می کنه تا هنگام خرید کارترز انتخاب درستی داشته باشید. این قانون در مورد همه ی بادی های کارترز صادق هست، حتی بادی هایی که مربوط به ست های لباس مهمانی کارترز هستند، نوار دوخته شده در قسمت پایین در هیچ یک از دو پهلو درز ندارد  ولی لایه ی  محکم محافظ دکمه ها برای زیبایی بیشتر داخل درز پارچه ی لباس دوخته شده که دیده نمی شه ولی با لمس کردن قسمت دکمه ها به راحتی شناخته می شه چون بر خلاف قسمت های دیگه ی بادی محکم هست و ضخامت بیشتری داره و  البته کشسان نیست. و همونطور که مشخصه، الگوی مناسب و فواصل دکمه ها هم به بهتر بودن بادی اصل اشاره می کنه

پس نکته بعدی که باید توجه داشت اختلاف قیمت است. فروشگاه نی نی قشم با وجود نوسانات ارزی، سعی بر ارائه محصولات با حداقل سود ممکن را داشته تا مشتریان عزیز که علاقه مند به استفاده از برند با کیفیت و مطرح کارترز برای کودکانشان هستند قادر به تهیه محصول باشند و امیدواریم هرچه سریعتر اوضاع اقتصادی به شرایط عادی بازگشته و قیمت ها تعدیل شوند. با توجه به نکات گفته شده قیمت لباس بچه کارترز تقلبی به دلیل کیفیت پایین پارچه و دوخت نامناسب، از قیمت های موجود در فروشگاه نی نی قشم پایین تر می باشند.