خرید اینترنتی لباس نوزادی
معرفی و خرید لباس نوزادی کارترز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]خرید اینترنتی لباس نوزادی یکی از مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت برای خانواده ها است. چرا که بسیاری از آن ‌ها ترجیح می دهند تا به جای رفتن به بازار و صرف وقت و هزینه زیاد لباس های نوزاد خود را به صورت اینترنتی یا بعبارتی آنلاین انجام دهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4836″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”پک بادی شلوار نوزادی بچگانه” font_container=”tag:h6|text_align:center” special_font=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fcarters.qeshm%2F|title:%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B1%D8%B2%20%D9%82%D8%B4%D9%85|target:%20_blank|”][vc_column_text text_larger=”no”]

لباس سرهمی نوزادی و بچگانه کارترز یکی از نوع لباسهایی میباشد هر نوزاد از بدو تولد تا دوسالگی یا حتی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع سرهمی نوزادی

این نوع سرهمی از بدو تولد تا 12 ماه مناسب دلبند شما هست این نوع لباس یکی از بهترین نوع لباس خواب نوزاد است که دلبند شما در آن خوابی راحت و آروم تجربه میکند البته ناگفته نماند ظاهر زیبای این نوع سرهمی و پوشش نوزاد و همچنین راحتی در بغل گرفتن بچه با این نوع لباس برای لباس بیرونی هم مناسب و قابل استفاده است.

سرهمی های جوراب دار از چند نوع پارچه از جمله فوتر ، مخمل ، نخی و … دوخته میشه که هرکدوم برای فصلی مناسب است

سرهمی های کلاه دار کارترز بیشتر برای فصل های خنک و سرد سال استفاده میشه که نوع پارچه سرهمی های کلاه دار کارترز برای فصل های سرد زمستان و پاییز از نوع بافت و فوتر ضخیم و برای فصل های نسباتا سرد از پارچه فوتر و مخملی استفاده میشود مدلها بسیار زیبای آین سرهمی ها یا لباس یکسره کلاه دار جذابیت دلبندتان را دوچندان میکند حتما پیشنهاد میکنم حداقل یکی از سرهمی ها رو برای کودکتان تهیه کنید.

این نوع سرهمی یکی از مدلهای جذاب و دوست داشتنی برای نوزادان و کودکان میباشد چون که بسیاری از نوزادان و کودکان از پوشیدن جوراب و کلاه امتناع میکنن مناسب است که محبوبیت زیادی دارد این سرهمی های مناسب بهار و تابستان میباشد که از سه نوع پارچه نخی برای تابستان و فوتر و مخملی برای بهار مناسب است .

رامپر ها یک نوع سرهمی ها میباشد که مناسب فصل گرما یا تابستان است سرهمی رامپر از پارچه نخی دوخته میشه که بلندی آن نهایتا تا دو الی سه سانت بالای زانو میرسه که معمولا ران های نوزاد و کودک رو نیمه پوشش میده رامپر کارترز یکی از پرطرفدارترین و زیباترین نوع سرهمی نوزادی هست که برای تابستان قابل استفاده هست .

Carters[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]خرید اینترنتی پک های بادی و شلوار به صورت ست و مجزا در بسته بندی های 5 تایی که هر بسته شامل :

5 عدد بادی ، 5 عدد شلوار ، یا دو ست بادی شلوار ارائه میشود.

برند های مختلفی از این نوع محصول تولید و ارئه میکنند که ما به ترتیب کیفیت آنها سه برند را خدمت شما معرفی میکنم

کارترز لاو ( carters love )

کارترز ( carters )

کارتربلوفلای ( carterbluefly )[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”مزایای خرید اینترنتی لباس نوزاد چیست؟” font_container=”tag:h2|text_align:right” special_font=”true”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]این روزها خرید اینترنتی در بسیاری از امور گسترش پیدا کرده و لباس نوزاد برند کارترز نیز از این قافله جا نمانده است. بسیاری از افراد با صرف وقت و هزینه کمتر خرید اینترنتی لباس نوزادی را با خیالی آسوده در هر زمان و مکانی انجام داده و تنها با یک کلیک آن را درب منزل خود تحویل می گیرند.

از جمله مزایای خرید اینترنتی لباس نوزادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان خرید در آرامش
  • امکان مقایسه لباس‌ها با یکدیگر
  • صرف زمانی کوتاه برای دریافت کالا و خدمات
  • خرید بدون واسطه از جایگاه اصلی با قیمت واقعی
  • وجود پشتیبانی های آنلاین و لحظه ای
  • خرید کردن در فضای شخصی
  • از بین رفتن موضوع بعد مسافت در خرید
  • امکان خرید در ساعات مختلف شبانه روز حتی روزهای تعطیل

شما دوستان می‌توانید با مراجعه به سایت با اینستاگرام نی نی قشم خرید اینترنتی لباس بچگانه دخترانه و پسرانه کارترز را تجربه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]